HTML

Digitális Érzésvilág

Miért hoztam létre egy blogot? Úgy gondolom, hogy ez egy olyan téma, ami napjainkban egyre több ember figyelmét kelti fel. Felgyorsult a világ, szól a közhely, és valóban: egyre több a teendőnk nap, mint nap és egyre kevesebb idő jut rá. Ez persze nem feltétlenül a világ hibája, és nem feltétlenül hat ki a párkapcsolati életünkre – már ha van olyanunk. Alapvetően az a célom, hogy teret adjak azoknak a gondolatoknak, tapasztalatoknak, érzéseknek és megjegyzéseknek, amik szertekalandoznak a világháló más pontjain, mert nincs nekik kialakítva megfelelő hely. Chat, társkereső oldalak, közösségi oldalak. Ezek olyan helyek, ahol a téma gyakran felmerül. Jogos a kérdés hát, ez egy gyenge társkereső oldal? A válaszom nem. Az oldal célja hogy megosszuk egymással azon tapasztalatokat, elveket és ismerkedési formákat, amelyek a hőn áhított – vagy épp ellenkezőleg – átkozott kapcsolat kialakításához, létrehozásához vezetnek, illetve vezethetnek. Miért pont blog? A válasz egyszerű, a digitális eszmecsere leggyorsabb, legjobban áttekinthető módja, szerintem. Miért foglalkoztat a téma? Nos, azt hiszem korunk egyik nagy hiányossága a megfelelő kapcsolatépítés és tervezés. Tisztelet a kivételnek. Nap, mint nap hallom ahogy kapcsolatok születnek és felbomlanak. A nagyvilágban pedig házasságok kötetnek és mennek tönkre. Vajon mi a magyarázat? Azonkívül, én is csak egy vagyok a sok közül. A digitális tárgyalótermem lesz a színtere a belső harcom lebonyolításának. Érdekelnek a vélemények, érdekelnek a tapasztalatok.

Friss topikok

  • Márkus Henrietta: Zoli! Csodálatos ez az írásod is,mint valamennyi. Lágy,elringató,melengető,átölelő, óriási szerett... (2007.11.30. 10:18) Szirmok
  • Dávid Anikó: Látod, mégis van remény...az élet a negatív és pozitív dolgok körforgása. Valóban tevékenyen kell ... (2007.10.15. 11:48) g*Rbe tükör

Linkblog

Archívum

Vallomás

2007.10.01. 17:04 Zozeeta

2007.09.29.

Éjjel fél kettő van, és a körúton sétálok – megyek haza. A tegnapi nap egy egészen újfajta látásmódot hozott létre bennem, egy olyat, ami eddig csak elemeiben létezett bennem. Vallomásom, mely a világképemben való csalódásról szól, a következő:

Csalódtam. Csalódtam a szerelemben, csalódtam másokban, csalódtam a világban és csalódtam magamban.
Csalódás volt a szerelem, hiszen szeretni lehet csak nem szabad.
Csalódás volt az a valaki is, akit szerettem, hisz ez neki nem jelentett semmit.
Csalódás volt rájönni arra, hogy a világ sokkal egyszerűbb, számítóbb és kiszámíthatóbb, mint gondoltam. Csalódás volt rájönni, hogy ki vagyok valójában. Bevallom, túl sokat vártam.

Szerelem? Álmok? Olykor nehéz elválasztani a kettőt. Ébren álmodtam, olyan érzések fogalmazódtak meg bennem, amikre eddigi életemben – ha rövid is volt – nem volt példa. Akkor írtam először. "Felébredtem", éltem és álmodtam. Megszületett az Ébredés, A halhatatlanság kezdete és a 136 perc. E három írás jól szimbolizálja azt az álomvilágot, amiben éltem közel 2 hétig. Aztán jöttek a csalódások. Azt hittem kiút lesz, ha nem írok, ha tovább keresek, ha felejtek. De nem sokáig bírtam. Segítség kellett, amit meg is kaptam ma.
Kaptam válaszokat a kérdéseimre, de ezek a válaszok új kérdéseket szültek.
Ne keresd! Ne akard! Ne vágy rá! Ha keresed, nem leled, ha akarod, nem lehet, ha vágysz rá, nem szabad. Ha nem keresed, megtalál ő, ha nem akarod, biztos lehet, ha nem vágysz, biztos szabad.
Olyan egyszerűen hangzik, és mégis, felfoghatatlan. Hogyan tudnám elérni azt, hogy ne akarjam, hogyha semmi mást nem akarok ennél jobban? Rendben, nem keresem, ez még talán megy, de mi lesz, ha nem talál meg soha? Maradt hát az írás. Írok cikkeket, bejegyzéseket és visszatekintettem az elmúlt időszakra is: a sötétség napjaira, ennek nyomán megszületett a Darabkák című írás.
Kérdések melyre keresem a választ. Én ilyen vagyok. Ha nem akarnám, nem én lennék. De nem szabad… Csak várok. Várom, hogy megtaláljon az, amit kerestem, de már nem keresek…

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://digitalis.blog.hu/api/trackback/id/tr70182595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása